«Є ТАКА ПРОФЕСІЯ − ЗДОРОВ’Я ОХОРОНЯТИ»

Сьогодні здобувачі освіти 9-11 класів Андріївського ліцею №2 мали унікальну можливість зустрітися з парамедиком Донецької ОТГ Юлією Вікторівною, яка поділилася неймовірним досвідом та знаннями про свою роботу. Зустріч пройшла у невимушеній, дружній атмосфері. Учні мали змогу здобуті навички примінити на практиці.

Протягом занять діти дізналися про важливість медичної допомоги , особливості роботи в екстремальних умовах. Учні мали змогу поставити запитання та отримати відповіді безпосередньо від того, хто на власні очі бачив труднощі та перемоги.

Ця зустріч не лише надихнула дітей, але й дала їм можливість зрозуміти, як важливо бути готовими надати допомогу іншим у найскладних ситуаціях.


Вітаємо🏆 Овдієнко Вікторію, ученицю 3 класу, який узяв участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості “Зимова Україна” від освітнього порталу “Алаба” та здобула І місце🥇 за фотороботу “Місто Миколаїв( Львівської області) у моїх спогадах!”
Так тримати!🎊

Вітаємо Юхна Федора, учня 6 класу, який узяв участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості “Зимова Україна” від освітнього порталу “Алаба” та здобув І місце.
Керівник:Мошура Віта Вікторівна.
Так тримати!

7 квітня – День творчості в Андріївському ліцеї №2…
Освітній простір нового покоління – це коли щодня вчаться не тільки учні, а й учителі.
Сучасні інновації під силу тільки мотивованим, креативним, відкритим до змін педагогам.
З усвідомленням цього вчителі МО суспільно-гуманітарного циклу стали активними учасниками STEM-квесту «Кроссенс – пригода у світі STEM». Нас об’єднали відкритість майбутньому, здатність до передбачення, пошук ефективних методик та інструментів для STEM-навчання.

#EnlighteningInitiative

“Розмалюй свій світ”

«Якщо хочеш виховати в дітях сміливість

розуму, самостійність як особистісну рису,

то створи такі умови, щоб спалахи їх думок

утворювали царство думки, дай їм можливість

відчути себе в ньому володарями.»

Ми, педагоги, добре розуміємо значення розвивального середовища для всебічного розвитку дитини, а допомагають в цьому різні громадські організації, з якими співпрацює наш заклад. Однією з таких організацій є Харківська обласна молодіжна громадська організація “Освічена ініціатива”. Організатори провели арт-терапію для учнів 3-5 класів. Арт-терапія – це метод психологічної допомоги, який використовує творчі процеси для вираження емоцій та розвитку. Через малювання, ліплення, створення колажів діти виразили свої почуття, які важко висловити словами. Дуже цікаво пройшли різноманітні ігри, в яких вихованці були активними учасниками. Найцікавішим для дітей було заняття з пісочної арт – терапії, де діти створюючи свій, неповторний світ на піску, за допомогою різноманітних фігурок, передали всі фантазії і переживання. Піскова терапія для дітей – це ігровий спосіб розповісти про свої проблеми, передати свої почуття, переживання, страхи й позбутися їх, перебороти емоційне напруження. Адже гра для дитини – необхідна, природна й улюблена діяльність. Дякуємо тренерам, за радість, яку вони подарували вихованцям.

Саме такі заходи допомагають дітям зменшити тривожність, підвищити самооцінку та покращити комунікативні навички. Вони сприяють розвитку уяви, творчого мислення та емоційної стійкості.


«Ментальне здоров’я. Як його зберегти »

Найдорожчим скарбом, який отримує людина в нагороду від природи, є здоров’я. Це незрівнянне багатство, яке потрібно берегти та зміцнювати. Проблема збереження здоров’я в усьому світі стає дедалі актуальнішою, а в Україні – домінуючою.

В Андріївському ліцеї №2 проведено комплекс заходів у рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти Як?». Ці заходи були спрямовані на підвищення усвідомленості щодо ментального здоров’я серед учнів та педагогічних працівників.

Заходи для учнів:

Психологічні години: «Тимчасові труднощі: як впоратися»(5-6кл), «Стрес та тривога: як вберегти ментальне здоров’я?» (7-8 класи), «Ментальне здоров’я. Як його зберегти»(9-11 класи)

Заняття з елементами тренінгу: «У світі казкових історій»(1-4 класи), «Подаруй посмішку»(6-7 класи).

Перегляд відеороликів: «Як впоратися з тривожністю?» (7-9 класи)

Уроки ментального здоров’я: «Життя – найбільший скарб»(1-4), «Техніка релаксації: повільне дихання»(1-11 класи), «Збережи життя та здоров’я»(9-11 класи).

Години спілкування: «Правила поведінки під час повітряної тривоги»(1-11 класи),«Техніки самодопомоги у стресових ситуаціях»(5-9 класи) «Дружба – сильні разом»(1-11 класи), «Відповідальність як складова ментального здоров’я»(5-11 класи)

Заходи для педагогічних працівників:

Психологічні тренінги:

• «Все в наших руках!», «Закони психологічного добробуту та розуміння»;

• Психологічний практикум для педагогів початкових класів «Моя мрія».

Участь у вебінарах та заняттях: «Як підтримати людину під час стресу», Надання першої психологічної допомоги».

Психологічні консультації: створена можливість для учнів та педагогічного колективу звертатися до психолога для отримання консультацій та підтримки з ментального здоров’я.

Просвітницька робота:

Інформаційні матеріали: Проведено просвітницьку роботу серед учнів та вчителів.

Розроблені пам’ятки батькам та дітям «Як поводити себе під час повітряної тривоги»

Додаткові заходи:

Завідувачка бібліотеки ліцею оновила інформаційні матеріали.

Заходи для учнів з педагогами для підтримки ментального здоров’я:

• вправи на стабілізацію емоційного стану, які допомагають керувати своїми емоціями (постійно)

• заняття з елементами арт-терапії (малювання, аплікація, ліплення), що дозволяють виражати свої почуття через творчість.

Майстер-клас «Усвідомленість на уроці: як зняти напругу» для педагогів щодо опанування практичних інструментів для створення комфортного емоційного середовища під час навчання;

Челендж «День добрих справ»: учні щодня виконували позитивні дії, що зміцнювало колективний дух і сприяло емоційній підтримці.

Психологічний кіно-клуб «Фільм про мене»: діти переглядали фільми та аналізували сюжети з точки зору психології, що допомогло краще зрозуміти себе та свої емоції;

Лекції для батьків щодо розпізнавання стресу у дітей та емоційного здоров’я родини: надання практичних порад з підтримки дітей у складних життєвих ситуаціях.

Окрім цього у ліцеї проводились психологічні хвилинки, руханки, діти вчились технікам самодопомоги у стресових ситуаціях.

Сподіваємось, що проведені заходи допоможуть учням бути в ресурсі та дбати про своє ментальне здоров’я.


Фото-конкурс “Весняна рапсодія”

Учні 7-А класу

На зображенні може бути: підсніжникНа зображенні може бути: Левізія


28 березня відбулося засідання МО вчителів початкових класів на тему “Інформаційні технології”.

ІКТ мають значну кількість педагогічних можливостей використання в початкових класах. Використання комп’ютера необхідне в даний час, яке забезпечує повноцінний розвиток особистості учня . Застосування ІКТ допомагає підняти рівень навчально-виховного процесу, активізує пізнавальну діяльність учнів та мотивує їх до самостійного навчання та отримання необхідної інформації. У час карантинних обмежень через складну епідемічну ситуацію , воєнного стану в країні незамінними помічниками вчителів та здобувачів освіти стали освітні платформи : Human, Google Classroom, сервіси для відеоконференцій : Zoom, Google meet, Viber, Messenger. ІКТ на уроках – це активізація пізнавальної діяльності.

Наприклад, на уроках навчання грамоти дітям набагато цікавіше читати склади, де літери рухомі, з’являються у крапельках, сніжинках, листочках( залежно від пори року). А коли за допомогою анімації оживають різні казкові герої, то і завдання виконуються значно швидше і старанніше. Наші маленькі здобувачі освіти є активними учасниками інтернет-олімпіад та конкурсів на платформах “Всеосвіта” та “На Урок”. Завдяки використанню ІКТ здобувачі освіти здатні до самостійного вивчення матеріалу: вміють виявляти головну думку, коротко викладати її, застосовувати теоретичні відомості в конкретній ситуації, у дітей розвинуті комунікативні навички, формується культура роботи з інформацією, вони терпимі до думки інших учасників освітнього процесу, розвиваються навички самоконтролю, учні прагнуть до самовдосконалення. Ми, вчителі, прикладаємо всі зусилля , щоб покращити умови навчання дітей.

На зображенні може бути: ‎12 людей, люди навчаються та ‎текст «‎ديه earn to Ready ドーの Якщо ми будемо навчати πтей так, яК ми навчали учора- ми вкрадемо них майбутн JERERD 生新 മர്ி 5-3-8 Pm ZTN Запровадження IKT початковій шκοлί- це He дань модί, необхёдниств сьогодения, оскльки бίльшсть дίтей ознайомлююотьсяз комп ютером галжетамн набагато ранише ниж цей може запропонувати До школн прихолять HoBI ПОколиния aiTeli, икформалином, динамичному, емонйно суспельстй гщифровому сереловишй,‎»‎‎

Сьогодні для учнів початкової школи Андріївського ліцею №2 відбулося важливе заняття з мінної просвіти з представниками благодійної організації «Швейцарський фонд з протимінної діяльності FSD Ukraine».

Захід мав на меті навчити дітей розпізнавати мінну небезпеку та діяти безпечно у разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Дітям показали спеціальні знаки, що позначають небезпечні території, і нагадали, чому не можна гратися у незнайомих місцях. Особливу увагу приділили розбору алгоритму дій у разі виявлення небезпечного предмета:

● Зупинись.

● Заспокойся.

● Подивись навколо.

● Повернись за своїми слідами.

● Подзвони 101.

Учні зрозуміли, як важливо уникати потенційно небезпечних місць і дотримуватися цього алгоритму для збереження власного життя та безпеки оточуючих. Захід із мінної безпеки був надзвичайно корисним для всіх учнів, адже формування навичок безпечної поведінки є життєво важливим у наш час. Ми дякуємо фахівцям організації FSD з мінної безпеки за організацію заходу та за турботу про безпеку наших дітей. Ми пишаємося тим, що підвищуємо рівень обізнаності та безпеки наших дітей. Велика подяка за подарунки від представників благодійної організації «Швейцарський фонд з протимінної діяльності FSD Ukraine».

Пам’ятаймо: обережність рятує життя!

На зображенні може бути: 10 людей, дитина, дитяча іграшка та текстНа зображенні може бути: 10 людей та текстНа зображенні може бути: 9 людей, люди навчаються та текстНа зображенні може бути: 8 людей, люди навчаються, іграшка, лікарня та текст


“Чим веселіші канікули, тим швидше вони закінчуються”.
Вікторина в 5 класі “Правила дорожнього руху”
Можливо, це малюнок: ‎5 людей, карта та ‎текст «‎Ны каттустили VCTHAMBEMO демвонст демонстрацию и.задусвидиакстраиюжрика грана 2 сстановнтьсовесно остановить TRIO oe мсвольживание Андрию мисяць тому виповнилося 14 poKiB. Чи може BİH здити велосипедй дорого або велодорёжкою Марина eprisHa Веронка-ота Ниста Веронка Кирющенко Микайло Целюк сонЯ هتی‎»‎‎
Можливо, це малюнок: 4 людини та текст «Марина CEp Cepri Маринасергивна BHA Височи Веронка Hikita ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ? Лиля Kipa Маслюк рМаслюк... В. Маслюк юкВалер EEHA ПЕРЕВТР СЕБЕ ВИКТОРИНА»
На зображенні може бути: 7 людей та текст


Новини

  • «Є ТАКА ПРОФЕСІЯ − ЗДОРОВ’Я ОХОРОНЯТИ»

    «Є ТАКА ПРОФЕСІЯ − ЗДОРОВ’Я ОХОРОНЯТИ»
    Сьогодні здобувачі освіти 9-11 класів Андріївського ліцею №2 мали унікальну можливість зустрітися з ...

    Детальніше
  • Вітаємо Овдієнко Вікторію, ученицю 3 класу, який узяв участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості "Зимова Україна" від освітнього ...

    Детальніше
  • Вітаємо Юхна Федора, учня 6 класу, який узяв участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості "Зимова Україна" від освітнього порталу ...

    Детальніше